Safari v2 to odświeżona wersja ramy sygnowanej przez Reed'a Starka. Stworzona do najcięższych streetowych zastosowań. Geometria ramy to odpowiedź na wymagania Reed'a - stanowi kombinację dłuższego przedniego trójkąta z krótkim tyłem oraz regularnym kątem główki. Ramy zostały wyposażone w odlewane haki ze zintegrowanymi napinaczami, oraz wszystkie dodatkowe wzmocnienia (gussety/cieniowane rury) by zapewnić maksymalną wytrzymałość. W konstrukcji wykorzystano także dolne rurki tylnego trójkąta typu Superscoop, jest to nowe rozwiązanie marki BSD. Technologia Superscoop polega na formowaniu rurek w prasie, które odbywa się po procesie gięcia - efektem jest zwiększony prześwit na oponę przy pozycji koła na początku haków (pozycja slammed), niższa waga oraz zwiększona wytrzymałość w stosunku do łączników odlewanych metodą traconego wosku.
- materiał: 100% 4130 Cr-Mo Sanko Tubes
- długość (TT): 20.6'', 21", 21.4", 21.8"
- długość tylnego trójkąta: 13" - 13.5"
- kąty: HT (główki ramy): 75°, ST (rury podsiodłowej): 71°
- długość rury podsiodłowej: 9.5" (241mm)
- wysokość suportu: 11.75''
- suport: Mid BB
- haki: 7mm, pod oś 14mm, odlewane metodą traconego wosku
- rurki cieniowane trzykrotnie
- główka ramy (cieniowana wewnętrznie) pod zintegrowane stery
- zewnętrzny gusset rury górnej (TT)
- zewnętrzny gusset rury dolnej (DT)
- zwężane rurki tylnego trójkąta (CS) i (SS)
- brak pivotów oraz przelotek (wersja brakeless)
- mufa suportu, główka oraz haki obrabiane cieplnie (Heat Treated)
- dolne rurki tylnego trójkąta typu Superscoop
- zintegrowany zacisk siodła (odlewany metodą traconego wosku)
- dużo miejsca na oponę (2.4")
- zintegrowane napinacze
- haki oraz rurki tylnego trójkąta wyprofilowane do użytku z pegami i hubguardami
- waga:
- 20.60" - 2.44kg