Twój koszyk
W Twoim koszyku nie ma więcej produktówDruga wersja parkowej klasycznej ramy. TWS to linia produktów, którą sygnuje żywa legenda - Mark Webb. Ramę w pierwszym wariancie opisał Mark Webb jako perfekcyjna parkowa rama, nie zmienia się dobrych rozwiązań zatem geometrię pozostawiono bez zmian, jedyną konstrukcyjną zmianą to system hamulcowy DBS. Mimo parkowego charakteru rama w pełni przygotowana do użytku z pegami.
- materiał: 100% 4130 Sanko Cro-Mo
- długość rury górnej: 20.3", 20.6", 21.0", 21.25"
- długość tylnego trójkąta 13.2"-13.4"
- kąty: HT (główka ramy): 75.5°, ST (rura podsiodłowa): 71°
- długość rury pod siodłowej: 8.75" (222mm - środek suportu do środka rury górnej)
- wysokość suportu: 11.5"
- suport: Mid BB
- haki: wycinane maszynowo o grubości 6mm, zintegrowane napinacze
- utwardzane cieplnie: haki, główka oraz mufa suportu
- rura górna (TT): 32mmø, cieniowana
- rura dolna (DT): 36mmø - 32mm, zwężana, cieniowana, wewnętrzny gusset
- górne rurki tylnego trójkąta (SS): 19mm-14mm, zwężane
- dolne rurki tylnego trójkąta (CS): 19mm-16mm, zwężane
- zwiększona grubość ścianki rurek w newralgicznych miejscach
- zwężana rura dolna (DT)
- zwężane rurki tylnego trójkąta (SS i CS)
- zwężana rura podsiodłowa (ST)
- zintegrowany zacisk siodła
- haki, główka, mufa suportu utwardzana cieplnie (HT)
- główka pod stery zintegrowane
- wycinany laserem "seatstay bridge" z logo TotalBmx
- cała rama pokryta antykorozyjną powłoką
- tylny trójkąt z dodatkowym miejscem na szeroką oponę (20x2.4")
- zintegrowany system prowadzenia linek "DBS" Dual Brake System*
- odkręcane piwoty oraz przelotki (w zestawie z ramą)
- waga:
- 20.6" - 2.18kg
- 21.0" - 2.22kg
*System "DBS" wymaga aby sztyca po zamontowaniu nie dotykała przelotek wewnątrz rury podsiodłowej - jeśli to konieczne do ustawienia wysokości siodełka należy sztycę skrócić. Uszkodzenia przelotek powstałe na skutek błędnego montażu sztycy nie będą objęte gwarancją.
total-bmx-tws-2-black-frame