Clutch Pro to ewolucja popularnej piasty Odyssey Clutch. Nowy wariant piasty wyposażony został w łożyskowany element oporowy sprzęgła, co oznacza znacznie mniejsze opory podczas crankflipów. Użytkownicy wcześniejszych modeli wiedzą, że hubguardy nie były ich najmocniejszym elementem - na bazie doświadczeń teamu, producent zaprojektował zupełnie nowe osłony (hubguardy) z obu stron. To co budzi największe zainteresowanie - piasta wyposażona została w zewnętrzną możliwość regulacji luzu na pedałach (Slacku) oraz gniazdo do smarowania - regularny serwis w takim przypadku nie wymaga rozkręcania piasty.
Jak odbywa się regulacja Slacku? - bardzo proste naciskąjąc wystający element w korpusie kręcimy kołem do przodu lub do tyłu odpowiednio zwiększając lub zmniejszając slack.
- materiał korpusu: Aluminium CNC
- oś: Female, 4140 Cr-Mo Heat Treated Hollow (16mm drive side / 17mm non-drive side)
- ilość otworów: 36
- driver: 1-pc cromoly 9T
- łożyska w korpusie: maszynowe 6003 (x1) / 7905 (ACB) (x1)
- łożyska w driverze: igiełkowe 20x24x13 (1x)
- bolty: 14x1mm (x2)
- konusy wykonane ze stali Cr-Mo
- możliwość regulacji slack'u bez użycia narzędzi
- unikalny system sprzęgła z łożyskowanym systemem oporowym
- przystosowana do jazdy z pegami
- zwiększony zakres slacku
- nowe, bardziej wytrzymałe plastikowe hubguard (w zestawie)
- opatentowany system oporowy US Patent 9,469,157
- waga:
- 0.623kg (bez hubguardów)
- 0.646kg (komplet)
- Typ piasty
- Freecoaster