Twój koszyk
W Twoim koszyku nie ma więcej produktówTrzecie wcielenie sygnowanej przez Stevi'ego Churchill'a ramy. Do budowy wersji ICS wykorzystano model Churchill 2, jednak dodatkowo posiada zintegrowany łącznik suportu z tylnym trójkątem - zapewnia więcej miejsca na szerokie opony przy zachowaniu zwiększonej sztywności. Geometria pozostała bez zmian, do ważniejszych elementów ramy zaliczyć można: główkę o profilu klepsydry, wytłoczone logo Federal na gussecie DT oraz wsporniku rur SS, zintegrowane haki z napinaczami, zacisk podsiodłowy (odlewane metodą traconego wosku) oraz wcześniej wspomniany zintegrowany łącznik z wytłoczonym logo Federal (ICS-Investment Cast Stays).
- materiał: 100% 4130 Sanko Cr-Mo
- długość rury górnej (TT): 20.6'', 21"
- długość tylnego trójkąta: 13.25" - 13.75"
- kąty: HT (główki ramy): 75.3°, ST (rury podsiodłowej): 71°
- długość rury podsiodłowej: 9" (228.6mm)
- wysokość suportu: 11.7''
- suport: Mid BB
- haki: odlewane 6mm, pod oś 14mm, zintegrowane napinacze
- podwójnie cieniowana rura górna i dolna
- gusset nad rurą górną (TT)
- gusset z odlewanym logo Federal na pod rurą dolną (DT)
- główka ramy (profil klepsydry) hartowana pod zintegrowane stery
- zintegrowany wishbone z wytłoczonym logo Federal (łącznik za mufą suportu)
- wytłoczone logo na wsporniku rury seatstay
- demontowane pivoty oraz przelotki
- zintegrowany zacisk siodła
- zwężane rury seat stay
- zwiększona ilość miejsca na tylną oponę
- piwoty oraz przelotki nie są w zestawie z ramą (możliwość dokupienia osobnego)
- waga:
- 21" - 2.40kg
federal-churchill-ics-frame